Club escacs Santpedor

C/ Telf:938321177 e-mail:escacssantpedor@gmail.com Plaça Gran, 10, 1r (Ca l'Arola)

NOVETAT:

Apren finals. ReiCavallAlfilVsRei

Escac i tast Busoms

Per la fira de Sant Miquel 18 jugadors federats i no federats van disputar el segon escac i tast. Ruta gastronòmica i d'escacs. A cada parada una ronda a 5'+ 0 acompanyada d'una tapeta típica del local. A la sisena i última ronda els no federats Joan Ferrer i Salvador Soler van fer una setena ronda de desempat amb victòria final d'en Salvador. Ramon Botifoll es va emportar el primer premi i la seva filla Anna Botifoll la primera fèmina. Una fórmula diferent i molt original de portar els escacs a tothom. Gràcies a la organització d'en Daniel Rived.

Guanyadors Escac i tast 2017 Partida Escac i tast 2017

El passat dissabte 9/11/2017 a la tarda es va cel.lebrar el torneig d'escacs vila de Santpedor 2017 amb un total de 88 jugadors.

Classificacions torneig 2017

El peruà Fernandez Fernando guanya el torneig vila de Santpedor, seguit dels grans mestres Josep Manuel Lopez Martinez i Miguel Muñoz respectivament. El millor local va ser Ramon Riera Montano seguit pel local Lluís Piñero Casoliba.

8 rondes molt intenses de 15'+5" des de les 16:00 de la tarda aquests 88 jugadors varen disputar a la sala Cal LLobet. A la mitja part i sense gaire descans es va menjar una mica de coca per agafar sucre i poder seguir raonant les millors jugades. Aproximadament a les 22:00h s'acabava el torneig i es va procedir a l'entrega de trofeus i premis en metàl.lic. També es van sortejar premis de consolació.

GuanyadorTorneig2017 PartidaTorneig2017 ConsolacioTorneig2017 ConsolacioTorneig2017
Link guanyadors i fotos torneig 2017

El local Albert Santfeliu s'imposa al torneig de ràpides Festa Major Santpedor 2017

Guanyadors rapides 2017

Sota de la amenaça de pluja, els jugadors van celebrar el torneig de ràpides Festa Major Santpedor 2017 al local del club escacs Santpedor. Gràcies com cada any a la col.laboració del Ajuntament de Santpedor. Amb un total de 9 rondes jugades a modalitat "blitz" a ritme 3'+ 2" i mes d'una trentena de jugadors, Albert Sanfeliu s'emporta la victòria amb un total de 8 punts. Segon classificat també amb 8 punts el visitant Stanislav Aidarov i tercer classificat amb 6,5 punts el visitant Marc Oliveras. Pel que respecte als infantils, també van jugar a 3'+ 2". Tot i que hi havia nens visitants els premis es van quedar a casa

Link fotos ràpides 2017

Sortida a Urnieta (País Basc)

Torneig País Basc

El passat pont de maig, el club escacs Santpedor va disputar un torneig amistós amb els clubs associats i amics de la localitat de Urnieta. La lliga Basca es juga amb 4 taulers a diferència de la Catalana que es juga 8 - 10 taulers per exemple a primera provincial o segona divisió respectivament. Es van intentar equilibrar forces amb el ELO FEDA, tot i que els Bascos anaven una mica per sobre. El resultat final va ser Egutzi xake tardea 6 , club escacs Santpedor 4. Desprès de comentar les partides vàrem anar a celebrar-ho a la sidreria.

Link a fotos