Club escacs Santpedor

C/ Telf:938321177 e-mail:escacssantpedor@gmail.com Plaça Gran, 10, 1r (Ca l'Arola)

tripticEscoles2019

Notícies

El diumenge 2 de juny es va celebrar a Santpedor el tradicional Torneig de ràpides de la Festa Major 2019
que organitza el Club d’Escacs Santpedor i que forma part del Circuit de la Catalunya Central 2019.
La jornada va arrencar amb la tradicional botifarrada a les 9,30 hores, mentrestant anaven arribant els participants.
Un total de 70 participants omplien un carrer sencer adjacent a la plaça Gran del poble a la ombra.
Per la categoria Sub-14, a 6 rondes i ritme 10minuts + 5 segons d' increment el primer guanyador ser Eric Iborra del Club Joviat Fundació,
el segon classificat Sergi Gomez del Club Argentona C.P Escacs i el tercer classificat Marc Tarrago del Club Balsareny-Sallent U.E.
A la categoria absoluta , a 9 rondes i ritme 3 minuts + 2 segons d'increment el primer guanyador va ser Maurici Tarrago del Club Sant Adrià C.E,
el segon classificat en Ramon Riera local del Club Santpedor C.E i tercer classificat Daniel Ruiz també local del Club Santpedor C.E
La entrega de trofeus va concloure la jornada.
Aquest torneig està obert a tothom, federats com no federats i us convidem a l'any vinent a gaudir un bon matí d'escacs.

rapides2019_a rapides2019_b

El passat 12 de maig el club escacs Santpedor va cel.lebrar la arroçada anual a Castellnou de Bages.
Com sempre molt bona, bon temps i sobretot escacs.

Arroçada 2019

ORGANITZA